
OLIMPIC
Polityka Jakości firmy OLIMPIC | ISO 9001Agencja Żeglugowa | Zaopatrzenie statków | Hurtownia
Polityka systemu zarządzania jakością i środowiskiem
Realizując usługi w zakresie handlu, zaopatrzenia oraz kompleksowej obsługi statków zgodnie z przyjętymi normami prawa krajowego i międzynarodowego, firma OLIMPIC dąży do zapewnienia jak najwyższego poziomu usług w branży agencyjnej, handlowej i zaopatrzenia statków przy jednoczesnym zachowaniu norm ekologicznych spełniając najwyższe standardy obsługi Klientów.
Dlaetego też Zarząd firmy deklaruje:
- tworzenie ram do ustanowienia celów jakościowych i środowiskowych,
- rozwój infrastruktury niezbędnej do świadczenia profesjonalnych usług na niezmiennie wysokim poziomie jakościowym,
- prowadzenie otwartej polityki informacyjnej i sprawnej komunikacji z Klientem przy zachowaniu efektywnych procedur postępowania,
- podwyższanie kwalifikacji zespołu profesjonalistów,
- spełnianie zobowiązań dotyczących zgodności oraz mających zastosowanie wymagań prawnych,
- ciągłe doskonalenie wdrożonych Systemów Zarządzania wraz z poprawą środowiskowych efektów działalności,
- odpowiednie zarządzanie ryzykiem prowadzące do uniknięcia przerw w realizacji procesów biznesowych,
- osiągnięcie zadawalającego wyniku finansowego pozwalającego w sposób ciągły rozwijać działalność firmy i poprawiać jakość i środowisko,
- zapewnienie ochrony danych osobowych będących własnością Klienta,
- gotowość do reagowania w przypadku sytuacji kryzysowych i awarii,
- zobowiązania do ochrony środowiska i zapobiegania zanieczyszczeniom oraz inne zobowiązania istotne dla kontekstu organizacji.
Działania te będą realizowane wspólnie z pracownikami firmy przy zapewnieniu koniecznych środków i zasobów.
Zarząd / Wiceprezes firmy
Fotini Orfanos-Strugała